Let op: om deze website goed te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om Cookies aan te zetten. Meer informatie...

Veelgestelde Vragen

Wat zijn de levertijden?
Indien uw bestelling voorradig is en op dinsdag t/m vrijdag voor 15.00u is geplaatst heeft u het de volgende dag in huis.
Bestellingen die vanaf vrijdagmiddag 15.00u t/m maandag geplaatst worden, zullen op dinsdag worden verwerkt.

Als uw bestelling niet voorradig is en besteld moet worden nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om u te informeren over de verwachte levertijd.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Wij verwerken uw bestelling direct. U kunt uw bestelling kosteloos annuleren als u voor 16.00u op dezelfde dag als wanneer de bestelling is geplaatst ons dit per mail of telefoon laat weten, als de bestelling door ons besteld moet worden heeft u iets langer de tijd om te annuleren, tot de eerst volgende werkdag, maar geef dit wel zo snel mogelijk door.

Kan ik mijn bestelling nog retourneren na ontvangst?
Ja, dat kan indien u dit van tevoren meldt en binnen 8 dagen doet.
U ontvangt dan een credit nota.
Wij brengen echter wel de gemaakte kosten in rekening.

Voor studieboeken dient u altijd eerst contact op te nemen met een medewerker.

Is de voorraad vermelding altijd accuraat?
Onze voorraad informatie wordt elke 24 uur geactualiseerd.
Wij zijn afhankelijk van verschillende externe databases.
Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de informatie 100% klopt.
Wij kunnen dit echter niet 100% garanderen.

Hoe wordt ik op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling?
Nadat u, uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u direct een automatische bevestiging email.
Zodra de bestelling wordt verwerkt ontvangt u van één van onze medewerkers een email met daarin de verwachte levertijd.
Het kan zijn dat u gemaild wordt met de mededeling dat de bestelling is verzonden of dat de bestelling is besteld en u krijgt dan direct een indicatie van wanneer u de bestelling thuis kunt verwachten.

Mijn bestelling is te laat! Hoe kan dit?
Neem contact op met één van onze medewerkers.
Dit kan via het contactformulier.

Hoe worden bestellingen verzonden?
Wij verzenden uitsluitend via TNT Post.

Kan ik mijn bestelling via internet ook in de winkel afhalen?
Ja dat kan. Bij bestellingen moet u selecteren of u de bestelling afhaalt of via TNT laat verzenden.

Wat bedragen de verzendkosten?
Voor alle bestellingen rekenen wij € 2,95 verzendkosten.

De factuur valt lager/hoger uit dan verwacht?
De prijzen zoals aangegeven op onze website en email zijn onder voorbehoud.
Prijsafwijkingen kunnen voorkomen doordat de uitgever de prijs van het boek/cd heeft gewijzigd in de periode tussen het plaatsen en verwerken van de bestelling.
Een andere reden voor prijswijziging kan zijn een koerswijziging uit het land van herkomst.

Welke tegoedbonnen worden bij jullie in de winkel geaccepteerd?
Bij ons in de winkel kan op de volgende manieren betaald worden:
Contant - Pin - Creditcard - Nationale Boekenbon - VVV Cadeaubon - Brugzicht cadeaukaart.

Wat betekent de status van het product?
Leverbaar: het boek/de cd is in de handel
In Bestelling: het boek/de cd staat in bestelling
Neem bij de status: Herdruk, In prijs opgeheven en Uitverkocht contact met ons op.
Wij kunnen u dan informeren over de exacte stand van zaken.